Gruppträning
Här kan du se vilka typer av träningsformer vi kan erbjuda och vilka tränare som ansvarar för  passen.
"PROVA-PÅ" kan du göra hos oss när som helst, meddela bara ledaren!
Se under fliken Tider - Schema för aktuella träningspass.

Typ av gruppträning

Förklaring

Ledare

Cirkel Ett blandat pass som kör igenom hela kroppen. Du använder både din kroppsvikt och tillägg om du vill – garanterad träningsglädje och modern musik. Sandra Sannebro 070 693 94 75
FredagsFYS Konditionsträning med enkel koreografi

Malin Nätt, 072 217 84 26,
Sandra Sannebro 076 149 68 94

NYHET!
Urkraft
Ett intensivt pass för alla som bl a ger hög fettförbränning. Tony Dun 070 400 91 86,
Malin Nätt, 072 217 84 26
Löpning Ledarledd löpning med Oskar Sannebro som ger "tips och pepp" anpassat efter er deltagare.
Samling utanför Träningsstället på parkeringen.
Oskar Sannebro 070 937 70 27,
Joanna Johansson 073 07535 79
Morgonträning Anpassad träning med fokus på att det är socialt och roligt att träna tillsammans. Morten Hedlund 076 810 97 33,
Jenny Wallman 073 366 35 85
NYHET!
Intervall Step
Högintensivt intervallpass med styrka och kondition, där vi använder stepbräda och viktplattor som redskap. 30-45 minuter långt. Malin Nilsson 073 435 33 67
Piloxing Kombination av pilates, boxning och dans, rolig, intensiv och effektiv träning. Malin Nätt 072 217 84 26
Spinning Ett välbalanserat spinningpass för alla, med fokus på kondition. Oskar Sannebro 070 937 70 27
Robert Hansson 070 885 39 00
Styrka Styrketräning med skivstång till "tung" musik. Malin Nätt 072 217 84 26