Gruppträning
Här kan du se vilka typer av träningsformer vi kan erbjuda och vilka tränare som ansvarar för  passen.
"PROVA-PÅ" kan du göra hos oss när som helst, meddela bara ledaren!
Se under fliken Tider - Schema för aktuella träningspass.

Om du är under 18 år och vill "prova på" så måste målsman vara med.

Typ av gruppträning

Förklaring

Ledare

CIRKEL Skonsam styrketräning med gummiband, även för rehabträning. Ingen koreografi Malin Nätt
072 217 84 26
FREDAGSFYS Konditionsträning med enkel koreografi Malin Nätt 072 217 84 26
Sandra Sannebro
070 69 39 475
CIRKELFYS Ett blandat pass som kör igenom hela kroppen. Vi använder mestadels gummiband, men även kroppsvikt och xtra viktplattor. Mer intensiv än Cirkel. Sandra Sannebro
070 69 39 475
INTERVALLFYS Högintensivt intervallpass med styrka och kondition, där vi använder stepbräda och viktplattor som redskap. 45min Malin Nilsson
073 435 33 67
JUMPING Skonsamt konditionspass på studsmatta. Funkar även som rehabträning Katarina Larsson
070 366 27 78
Megan Pettersson
070 651 82 71
Malin Nätt
072 217 84 26
MORGONTRÄNING Anpassad träning med fokus på att det är socialt och roligt att träna tillsammans. Mestadels spinning eller pilates Morten  Hedlund
076 810 97 33
Jenny Wallman
073 366 35 85
Malin Nätt 072 217 84 26
PILOXING Kombination av pilates, boxning och dans. Rolig, intensiv och effektiv träning Malin Nätt
072 217 84 26
SPINNING Ett välbalanserat spinningpass för alla, med fokus på kondition Stig Nilsson 070 242 91 16
STYRKA Styrketräning med skivstång till "tung" musik Malin Nätt
072 217 84 26

Under menyn Bild & Film kan du se filmer från olika träningspass!